Véronique De Kock zet criticasters op hun plaats: "Absurde voorstellen"

door: STG
Afbeelding bron: Photonews

Véronique De Kock heeft met 100 000 volgers op sociale media haar handen meer dan vol. Ze spendeert enorm veel tijd aan haar socials en windt er geen doekjes om.

Véronique De Kock is de dag van vandaag fulltime aan de slag als influencer. Zo promoot ze haar eigen modelabel, en krijgt ze ook veel externe opdrachten binnen. Daarnaast maakt ze nog reclame voor schoonheidsproducten, reizen, verzekeringen, auto’s en wijn.

In Het Laatste Nieuws klapt ze uit de biecht over haar leven als influencer. “Een specifieke strategie om te groeien heb ik niet, maar ik wil geen gebakken lucht verkopen”, zegt Véronique.

"Ik ben kritisch in wat ik aanvaard. Dagelijks krijg ik minstens vijf aanvragen binnen, maar negen op de tien weiger ik. Ik krijg ook veel absurde voorstellen: onlangs vroeg iemand die op het punt staat te bevallen of ik meter wil worden van haar kind.”

Ze heeft dan ook een belangrijke boodschap voor alle criticasters. “‘Die post wat fotootjes en casht maar’, hoor ik soms wat lacherig. Maar er komt zoveel meer bij kijken”, zegt ze. “Ach, het is een leuke job, dus ik snap dat kinderen zich steeds vaker op die wereld willen gooien", zegt Véronique.

"Mensen moeten beseffen dat het moeilijk te combineren is met je privéleven. Dit is geen 9-to-5-job, ik krijg vragen van volgers om 23u ’s avonds en om 4u ’s morgens", gaat ze verder. Ze krijgt ook regelmatig met harde kritiek te maken. "Als je niet direct antwoordt, krijg je de opmerking: ‘Zeg, voel je je te goed om te antwoorden?’ Terwijl ik óók een leven heb", besluit ze.