VTM

Winnaars van Mijn Pop-uprestaurant verbazen iedereen met dit straf nieuws

bron: Het Nieuwsblad
door: Redactie
Afbeelding bron: Medialaan
Karel Knockaert en Birger Allary, de winnaars van het VTM-programma ‘Mijn Pop-uprestaurant’, komen met straf nieuws voor de dag. Karel en Birgir wonnen het progamma met hun barbecueconcept voor Tjop’s.

Het duo gaat nu iets heel onverwacht doen. Ze gaan namelijk een gin op de markt brengen. De gin werd exclusief gemaakt voor het programma en sloeg ook aan bij de klanten. “Onze eigen BBQ-gin was toen zeer populair”, zegt Birger Allary in Het Nieuwsblad. “We hadden aanvankelijk 30 liter laten maken, maar uiteindelijk is er 98 liter erdoor gegaan. Het leek ons dus logisch dat we de gin achteraf op de markt brachten.”

Van de gin kunnen nu al zo’n 300 flessen besteld worden. Om het exclusieve karakter te behouden, zal het duo vermoedelijk niet meer dan duizend flessen op de markt brengen.