'Thuis'-kijkers niet zo blij met comeback: "Arrogant ventje"
Vier jaar geleden vertrok Stan Van Damme, gespeeld door Lennart Lemmens, uit 'Thuis Thuis is de op een na oudste Belgische soap. De soap wordt uitgezonden op één.
Thuis

Stan Van Damme, de zoon van Judith, is terug! Hij werd onthaald met wat een gezellig etentje moest worden, maar uiteindelijk was de sfeer er ver te zoeken.
De kijkers zagen het met lede ogen aan. Velen zijn allesbehalve enthousiast over Stans terugkeer. Hij blijkt namelijk niet de aangenaamste persoon te zijn na zijn ervaringen in het leger.
"Dat was vroeger al een ellendig manneke, en nu zeker. Hij mag al terug vertrekken", wordt er gereageerd op sociale media. "Een arrogant ventje, hij zegt tegen iedereen goeiedag, behalve aan Thérèse."
Dat laatste heeft ongetwijfeld een pijnlijke reden. "Een echte racist", noemen sommigen hem. "Ik ben echt verbaasd dat Robin en Thérèse het niet vroeger afgebold zijn. Zoals die Stan over Afrika en Afrikanen spreekt..."