Na commentaren grijpt Gert Verhulst in bij K3: The Originals

De reünie van de originele K3 K3 is een meidengroep die liedjes voor kinderen zingt. K3 is opgericht in 1998. Sinds 2016 is er een volledig nieuwe bezetting van de meidengroep. K3 is een meidengroep die liedjes voor kinderen zingt. K3 is opgericht in 1998. Sinds 2016 is er een volledig nieuwe bezetting van de meidengroep.
K3
K3
Karen Damen
Karen Damen
Karen Damen is een zangeres en presentatrice. Ze is bekend van de vroeger K3. Tegenwoordig speelt ze mee in 'Familie'.
, full_html
Lees meer
kondigt verandering aan
Karen Damen
Karen Damen is een zangeres en presentatrice. Ze is bekend van de vroeger K3. Tegenwoordig speelt ze mee in 'Familie'.
, full_html
In een interview met Het Laatste Nieuws reageerde Karen Damen Karen Damen is een zangeres en presentatrice. Ze is bekend van de vroeger K3. Tegenwoordig speelt ze mee in 'Familie'.
Karen Damen
Die uitspraak suggereert dat Studio 100, onder leiding van Gert Verhulst Gert Verhulst is een presentator, acteur, zanger, scenarioschrijver en ondernemer. Hij heeft Studio 100 opgericht . Hij heeft ook een eigen talkshow 'Gert Late Night'.
Gert Verhulst
Waarom mannen ook merchandise willen
De eerste K3 K3 is een meidengroep die liedjes voor kinderen zingt. K3 is opgericht in 1998. Sinds 2016 is er een volledig nieuwe bezetting van de meidengroep. K3 is een meidengroep die liedjes voor kinderen zingt. K3 is opgericht in 1998. Sinds 2016 is er een volledig nieuwe bezetting van de meidengroep.
K3
K3

Merchandising als beleving
Merchandising is voor Studio 100 geen klein detail, maar een belangrijk deel van de totaalbeleving. Fans die een concert bijwonen, willen vaak iets tastbaars mee naar huis nemen. Het succes van eerdere Studio 100-shows toont hoe belangrijk dit luik is, zowel commercieel als emotioneel. Het verbreden van de merchandisinglijn maakt het reünieproject niet alleen inclusiever, maar ook sterker.
Uniseks kan iedereen aanspreken
Naast aparte lijnen voor mannen en vrouwen kan Studio 100 overwegen om ook uniseks kleding en accessoires aan te bieden. Denk aan hoodies, totebags of petten die door iedereen gedragen kunnen worden. Daarmee vergroot de aantrekkingskracht en wordt merchandising opnieuw iets dat fans verbindt, net zoals de muziek dat ooit deed.