Spotgoedkoop gsm-abonnement aan 5 euro, maar klachten stromen binnen

DIGI maakte vorige maand zijn intrede als aanbieder van voordelige telecomoplossingen in België. Intussen regent het klachten van klanten die intekenden op een voordelig gsm-abonnement.
DIGI biedt een abonnement aan waarmee je onbeperkt kan bellen en sms'en en 15 GB data aan slechts 5 euro per maand. Een zeer voordelig abonnement, maar de klachten van klanten stromen binnen op Trustpilot.
Vaak gaan de klachten over de moeilijke bereikbaarheid van de klantendienst. "Mijn slechtste evaring met een klantendienst", lezen we in een review. "Getelefoneerd en na 90 minuten nog steeds geen antwoord van klantendienst. Dan maar abonnement opgezegd en terug naar Base waar het vlot verloopt."
"De helpdesk is onbereikbaar", besluit een andere klant. "Ik bel elke dag +-30 minuten en geraak niet binnen, ook op mijn mail en Facebook krijg ik geen reactie", lezen we verder nog in de recente reviews.
Tevreden klanten
Toch zijn er klanten die duidelijk maken dat ze erg tevreden zijn over DIGI. "We hebben eventjes moeten wachten achter simkaart. Wat we wel verwacht hadden aangezien het door de lage prijzen velen de overstap zouden maken. Werden daarvan ook per sms van verwittigd. Overgang is vlot gegaan alsook ons nummeroverdacht."
"Overstap van Yoin naar Digi vlot verlopen. Enkel eventjes de APN instellen en klaar. Goed bereik, identiek als bij Yoin", luidt het verder nog.