Tv-kijkers ontevreden met beslissing Telenet: "Dat vind ik geen service meer"

door: STS
Afbeelding bron: Pixabay

Telenet heeft beslist om vanaf nu bewaarde opnames van mensen na een jaar te wissen uit de cloud. Klanten met een oudere digicorder verliezen de opnames op hun toestel niet.

"Alles opnemen is niet meer nodig, want je vindt je favoriete (gemiste) programma’s makkelijk terug in je Telenet TV-theek", klinkt het bij het telecommunicatiebedrijf.

Wij vroegen op onze Facebookpagina aan de lezers of zij kunnen leven met die beslissing, en waarom wel of niet.

"Dan ga ik ook niet bij Telenet blijven. Dat vind ik geen service meer, dat alles na een jaar gewist wordt. Ik ben razend", schrijft Anita.

"Dat mag van mij niet gebeuren. Wij betalen en laten staan wat wij willen. Dan ga ik weg bij Telenet", laat Christa weten.

"Ik ben van 1998 Telenet-klant. Als dit doorgaat zoek ik een andere provider", zegt John.

"Vind ik niet kunnen. Ik heb daar een serie en reisprogramma's op staan die ik regelmatig terug bekijk. Dan is het byebye Telenet", schrijft Yvette.

"Of we nu zagen of niet, Telenet doet toch altijd wat het wil. Ik denk dat ik ga veranderen", zegt Anke.

"Ik vind het jammer, want er staan enkele persoonlijke opnames uit het verleden op. Ik beschouw Telenet voortaan niet meer als de beste keuze en zoek naar alternatieven", laat Julien weten.

"Ik verwijder de opnames meteen nadat ik ze gezien heb, dus op zich is dat geen straf voor mij", zegt Brigitte.

"Wij betalen daar wel voor hé. Afblijven dus", vindt Ellen.

"Waar wij voor betalen moeten ze afblijven", vindt Dirk.

"Belachelijk, je zou toch moeten kunnen kiezen. Bij mij staat er iets van emotionele waarde op. Ik ga deze week kijken voor een andere provider", schrijft Debbie.