Vrouw geëlektrocuteerd nadat ze iPhone in bad laat vallen

door: MRO
vrouw met gsm in bad
Afbeelding bron: Shutterstock.com

Een vrouw van 24 jaar is gestorven nadat ze haar iPhone in bad liet vallen. Het ongeval gebeurde in Rusland.

Olesya Semenova werd geëlektrocuteerd nadat ze haar iPhone in bad liet vallen. De gsm van de vrouw was aan het opladen en ze kreeg een zware elektrische schok.

Het was de flatgenoot Daria die Olesya in bad vond. "Ze was helemaal bleek. Ik riep en schudde met haar, maar ze ademde niet en gaf geen teken van leven", citeert Daily Mail Daria.

"Toen ik haar aanraakte kreeg ik een elektrische schok. Er lag een smartphone in het water en die was aan het opladen."

Tags gsm