Bekende Vlaming ergert zich dood aan Telenet: "Ik ben het beu, beu, beu!"

Een Bekende Vlaming trekt op sociale media van leer tegen telecombedrijf Telenet. Tot zijn grote ergernis valt zijn internet voortdurend uit.
"Zeg Telenet, ik ben het beu. Internet valt voortdurend uit. Al maanden, en het wordt steeds erger", schrijft muzikant en muziekproducer Jean Blaute op X, het vroegere Twitter.
"Een technieker heeft geconstateerd dat het aan de buitenverbinding ligt. Mailen en bij de Telenet-winkel in Mechelen gaan aankloppen helpt niet. Dan maar via deze weg. Beu beu beu."
Er kwam heel wat reactie op het bericht. "Ik heb dezelfde ervaring met Telenet en heb dezelfde actie ondernomen", reageert een man. "Gevolg: een put boven de aansluiting in de oprit bij de buren, teleurgestelde buren maar van het Telenet-front geen nieuws. Met uitzondering van de maandelijkse facturen."
"Technische dienst van Telenet bellen"
"Best bellen naar de technische dienst van Telenet", raadt een andere volger aan. "Hun service valt echt goed mee. Maar rechtstreeks te werk gaan en de verantwoordelijken, zijnde de technische dienst, telefonisch contacteren."
"Succes, ik stuurde een mail dat ik ze in gebreke ging stellen met een dwangsom van 100 euro per dag, en plots, binnen het half uur, werd ik zelf gebeld", laat iemand weten.
Een andere volger vindt dat de minister van Consumentenzaken moet ingrijpen: "Hoog tijd dat Rob Beenders uit zijn pijp komt, want het is abominabel gesteld met de klantenservice en bereikbaarheid van de meeste nutsbedrijven."