Telenet grijpt drastisch in na problemen: "Oprecht sorry"

door: MRO
Afbeelding bron: Photonews

Het regent de laatste tijd klachten over Telenet. Klanten kampen met tal van problemen, zoals verkeerde facturen maar ook het uitvallen van diensten. Telenet grijpt drastisch in.

Telenet verontschuldigt zich bij zijn klanten in verschillende kranten. "We willen ons graag verontschuldigen. Want het loopt momenteel niet zoals het hoort", klinkt de mededeling.

De problemen worden veroorzaakt door nieuwe software. "Een nieuw IT-systeem zorgt voor langere wachttijden en problemen bij een deel van onze klanten. Dat is niet oké, dat is niet waar Telenet voor staat. Oprecht sorry daarvoor."

Intussen greep Telenet al drastisch in door liefst 200 nieuwe medewerkers aan te werven. "We werken achter de schermen al een hele tijd hard aan een oplossing. Zo genazen we al heel wat kinderziektes van het nieuwe systeem en namen we bijna 200 nieuwe medewerkers aan."

Toch zijn nog niet alle problemen van de baan. Daarom heeft Telenet een pagina gemaakt waar klanten snel hulp kunnen vinden: telenet.be/waarkanikterecht. Telenet benadrukt dat klanten die zonder internet of tv vallen prioriteit krijgen.

Tags telenet